FAQ – Veel gestelde vragen


Waar vind ik mijn e-ticket?
Na betaling ontvang je per e-mail een bevestiging van de transactie met daarin een link naar een PDF-bestand met daarin je e-ticket. Let op: deze bevestigingsmail is dus níet je toegangsbewijs. Het PDF-bestand is je toegangsbewijs. Neem het uitgeprinte toegangsbewijs mee zodat deze bij de kaartcontrole gescand kan worden. Sla het PDF bestand met de tickets direct op. Hierdoor kun je ze nooit kwijt raken.

Het geld voor de inschrijving is voldaan en van de rekening afgeschreven, maar toch is er geen bevestiging per e-mail ontvangen?
Het systeem stuurt automatisch een e-mail ter bevestiging wanneer de inschrijving (en dus ook de betaling) voltooid is. Het kan voorkomen dat de e-mail in de map ‘Ongewenste e-mail’ is binnengekomen of dat er een fout e-mailadres is ingegeven (bijvoorbeeld als gevolg van een typefout).
Ook kan je mailbox vol zijn waardoor het systeem de mail niet kan versturen.
Ten derde kan het voorkomen dat je pas na enkele uren een bevestiging ontvangt. Dit is inherent aan het systeem (als er bijvoorbeeld veel tickets tegelijk worden gekocht). Bestel daarom niet meteen nogmaals een ticket (je koopt dan 2x tickets namelijk), maar wacht even tot de dag erna.
Als voorgenoemde situaties niet aan de orde zijn, neem dan contact op met de organisatie via het contactformulier. De organisatie zoekt dan uit wat er aan de hand is en neem contact met je op.

Tijdens het bestellen van tickets deed zich een probleem voor, is de aankoop nu wel of niet gelukt?
In alle gevallen geldt dat men pas een ticket heeft gekocht als de betaling succesvol is verricht. Als er door de organisatie geen geld is ontvangen, kan er nooit aanspraak worden gemaakt op tickets. Mocht zich tijdens het inschrijven een dergelijk probleem voordoen, dan moet je de bestelling procedure opnieuw doorlopen. Pas wanneer de betaling via iDEAL correct is verlopen, is men verzekerd van deelname. Wanneer de inschrijving is voltooid, ontvang je per e-mail een bevestiging van de inschrijving.

Kan ik mijn E-ticket op mijn mobiele telefoon tonen in plaats van een uitgeprinte ticket?
Dit kan in veel gevallen wel. Helaas ondersteund onze scanner niet alle type mobiele telefoons. Wil je er zeker van zijn dat je gemakkelijk door de kaartcontrole komt, print dan je E-ticket uit.

Waarom rekent Evenementenhal apart service kosten?
Evenementenhal rekent €1,50 service kosten. Deze service kosten zijn de kosten die gepaard gaan met het technisch mogelijk maken van het betalen, opstellen en verzenden van (e-)tickets. ​


​Ik ben verhinderd, kan ik mijn bestelling annuleren?
Evenementenhal geeft geen restitutie op verkochte kaarten.

Hoe betaal ik mijn consumpties?
Consumpties koop je met munten. Bij de automaten kan met pinpas en met biljetten van €10,- en €20,- worden betalen.

Zijn er kluisjes aanwezig?
Er zijn lockerruimtes aanwezig. Voor €5,- huur je een locker. Je krijgt een eigen code en kunt de hele avond bij je eigendommen.

Wanneer is de timetable bekend?
De timetable wordt op de dag van het evenement om 12.00 uur ’s middag bekend gemaakt via Facebook.

Foto- en filmcamera’s
Het is tijdens concerten en events niet toegestaan om professionele foto-, film- en opnameapparatuur mee naar binnen te nemen. Natuurlijk mag een mobieltje met camera wel mee naar binnen. De beeld- en/of geluidopnames die je maakt, mogen echter niet voor commerciële doeleinden worden gebruikt.
Gevonden voorwerpen
Ben je iets verloren in één van de zalen van Evenementenhal? Neem dan even telefonisch contact op met: 0523 -289 98 98 

Wat is de minimum leeftijd? 
In verband met het schenken van alcohol, hanteren we een toegangsleeftijd van 18 jaar.

MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR:

HEB JE EEN VRAAG?

Pump up the 90’s is een evenement van Evenementenhal

Privacy Policy | Disclaimer | Copyright Evenementenhal 2016